دست جسارت کنندگان به ضريح مقام امام حسين(عليه السلام) را قطع مي‏کنيم

مفتي مصر با محکوم ساختن اظهارات وهابيان تکفيري در مورد تخريب اماکن مقدس مصر، تاکيد کرد: دست جسارت کنندگان به ضريح مقام امام حسين(عليه السلام) را قطع مي‏کنيم.
"دکتر علي جمعه" دعوت کنندگان به تخريب ضريح‏هاي مقدس اهل بيت(عليهم السلام) را "کور دل"توصيف کرد و اظهار داشت: اين افراد با سوء فهمي که از اسلام دارند باعث مخدوش شدن چهره اسلام مي‎شوند.
وي با اشاره به حديث «اتخذوا قبور انبيائهم وصالحيهم مساجد» از رسول گرامي اسلام(صلي الله عليه و آله) وتاکيد پيامبربر حرمت اماکن مقدس، تصريح نمود: بسياري از اقوام بودند که از قبور پيامبران خود بت ساخته و بر آن سجده کردند، اما بر اساس روايتي،رسول اکرم(صلي الله عليه و آله) از خداوند متعال درخواست کرد تا قبر وي را تبديل به بت نکند و مردم آن را عبادت نکنند، که خداوند متعال قطعا خواسته پيامبر خود را اجابت مي‏کند و امت اسلام را از اين کار بري‏ء مي‏کند.
مفتي مصر در ادامه گفت: برخي‏ها را به تخريب ضريح مقام امام حسين(عليه السلام) دعوت مي‏کنند؛ من به آنها پاسخ ‏مي‎گويم که خداوند زبان، دستان و پاهاي شما را قطع کند؛ آيا سيد و مولاي ما حسين عليه السلام بت است که او را چنين خطاب مي‏کنيد؟
لازم به يادآوري است علي جمعه پيش از اين نيز در اظهاراتي در مسجد جامع الازهر با هشدار قاطع نسبت به جسارت وهابيان به مقام رأس الحسين(عليه السلام) گفته بود: من از اينجا، از مسجد جامع الأزهر، خطاب به اين اشخاص مي‏گويم که خفه شو اي پست‏فطرت، اي بي‏شرم خبيث، خداوند دستان و پاهاي تو را قطع کند، و ما را از دست امثال تو نجات دهد.
مفتي مصر در مسجد الازهر، تاکيد کرده بود: تمامي اماکن منتسب به اهل بيت پيامبر(صلي الله عليه و آله) مورد تبرک مصري‏هاست، و خداوند در کمين کساني است که به فکر جسارت به اماکن منتسب به اهل‏بيت در مصر هستند.
گفتني است دکتر علي جمعه و برخي شخصيتهاي معتدل و ميانه‎روي مصري در روزهاي اخير با موج حمله رسانه‎اي از سوي شبکه‌هاي تلويزيوني و سايتهاي اينترنتي متعلق به وهابيان مواجه شده‎اند.
منبع: ابنا

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن