دختر 4 ساله کر و لال در مشهد شفا يافت

emam-reza-6

در جريان سفر زيارتي کاروان‌هاي زيارتي سپاه بيت‌المقدس کردستان و اعزام خانواده‌هاي کردستاني به مشهد مقدس، دختر بچه چهار ساله سريش‌آبادي که به صورت مادرزاد کر و لال بود، شفا پيدا کرد.
‌به گزارش فارس، اهالي شهر سريش‌آباد از توابع شهرستان قروه شامگاه شنبه با برگزاري مراسم شکرگزاري در خصوص شفاي دختر چهار ساله در دهه کرامت امسال، ارادت خويش را به ساحت مقدس امام هشتم(ع) ابراز داشتند.
در ابتداي اين مراسم، مهدي ابراهيمي پدر اين دختر چهارساله در سخناني اظهار داشت: فاطمه ابراهيمي دختر شفا يافته از بدو تولد از نعمت شنيدن و سخن گفتن محروم بوده و در طول اين چهار سال نيز علي‌رغم

مراجعات بسيار به متخصصين امر موفقيتي حاصل نشد.
وي افزود: طبق نظر متخصصين امور شنوايي و بر اساس آزمايش‌هاي اديولوژيستي، فاطمه کم شنوايي عميق دو گوش داشت و براي دريافت فرکانس‌هاي بالاي يک کيلوهرتز نيز توصيه به کاشت حلزون شنوايي شده بود اما به فضل الهي و کرامات امام رضا(ع) دخترک چهارساله ما شفا يافته و هم اکنون هم مي‌تواند بشنود و هم صحبت کند.
مهدي ابراهيمي با تقدير از خدمات ارزنده سپاه بيت‌المقدس کردستان در راستاي نشر آموزه‌هاي ديني و فراهم‌ کردن سفرهاي زيارتي به حرم مطهر ائمه اطهار(ع)، تصريح کرد: خدا را شاکرم که نهادي انقلابي و اسلامي همچون سپاه پاسداران زمينه‌ساز زيارت خانواده اين‌جانب و فراهم‌ کردن اين زيارت شفا بخش بوده است و تا آخرين لحظات عمر خويش اين حرکت فرهنگي و عقيدتي را از اين نهاد انقلابي فراموش نخواهم کرد.
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در دانشگاه علوم پزشکي کردستان نيز در اين مراسم با اشاره به کرامات امام رضا(ع) و بزرگان ديني، اظهار داشت: اعتقاد به شفاعت ائمه اطهار(ع) و اولياء‌الله از جمله عقايد راسخ همه مسلمانان از مذاهب مختلف اسلامي است و اين مهم همواره در طول تاريخ پرافتخار اسلامي مردم ايران، نمودي عيني داشته است و برکات اين فضل الهي را مردم مسلمان ايران از مذاهب مختلف اسلامي همواره درک کرده‌اند.
حجت‌الاسلام شيرمحمدي افزود: وجود مرقد مطهرامام رضا(ع) در ايران اسلامي مايه مباهات و دلگرمي ايرانيان مسلمان در طول تاريخ بوده و مردم مسلمان کردستان نيز از مذاهب مختلف اسلامي با شوق و ارادتي وي‍ژه به اين امام همام و ديگر ائمه به زيارت آنان شتافته‌اند.
وي خاطرنشان کرد: اگر چه اين حادثه مهم از لحاظ پزشکي غيرقابل باور است اما آموزه‌هاي ديني و اسلامي ما اين مهم را مورد تأييد داشته و اين شفاي عاجل را از برکات وجود معصومين و پاکان و انسان‌هاي کاملي همچون ائمه اطهار(ع) مي‌داند.
وي بر تأسي هميشگي اقشار مختلف مردم از آموزه هاي ديني، مکارم اخلاقي و سيره بزرگان ديني تأکيد کرد و افزود: با اعتقاد و ايماني راسخ مي‌توان در برابر ناملايمات و مشکلات روزانه سربلند بيرون آمد و در سالم‌سازي و تعالي روز افزون جامعه اسلامي نيز سهيم بود.
در ادامه اين مراسم شکرگزاري نيز مردم متدين و ولايت‌مدار سريش‌آباد به همراه خانواده فاطمه ابراهيمي دختر چهار ساله شفا يافته در مهديه اين شهر سجده شکر به جاي آورده و از خداوند منان شفاي عاجل را براي جميع مسلمين خواستار شدند

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن