توهين بي سابقه خطيب جمعه کويت به امام حسين(ع)

vahabi-4

به گزارش شيعه آنلاين، اخبار رسيده از کويت حاکي از آن است که خطيب جمعه يکي از مساجد اين کشور در بي سابقه ترين اهانت ضد شيعي، زيارت کربلا را اقدامي بدتر از زنا توصيف کرد.
اين خطيب موهن در ادامه اظهارات خود با اشاره به متون کتب ديني درسي دانش آموزان مدارس کويت، گفت: در کتب ديني مدارس مي بينيم که دانش آموزان به زيارت عتبات به ويژه کربلا توصيه شده است. بنده معتقدم اين کار به معني دعوت کردن اين دانش آموزان به دزدي و يا زنا کردن است زيرا اين کار دعوت کردن آنان به شرک و خرافه

پرستي!
وي در ادامه توهين هاي خود افزود: اين عتبات چيزي جز قبر و ضريح نيستند که در آن جسد افراد مرده دفن شده و به هيچ دردي نمي خورند و اصلا مقدس نيستند و خير و برکتي ندارند! اين متون نبايد به فرزندانمان تدريس شود.
گفتني است اظهارات اين خطيب کويتي در حال بيان شد که اخيرا بخش هاي زيادي از متون کتب درسي کشور کويت بازبيني و تغيير کرده و قسمت هاي زيادي از آن حذف گرديده است. ناگفته نماند در متون کتب درسي دانش آموزان کويتي تنها به زيارت کربلا توصيه نشده بلکه دانش آموزان به زيارت همه اماکن ديني و از جمله مکه مکرمه، مدينه منوره، مسجد الأقصي و غيره توصيه شده اند اما اين خطيب کويتي با اظهارات خود کينه اش نسبت به اهل بيت عليه السلام را نشان داده است.

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن