تشديد فعاليت فرقه ضاله وهابيت در جنوب شرقي کشور

اين کتاب ها که در پاکستان چاپ شده است و به صورت غيرقانوني نيز وارد ايران شده، نوشته برخي از مولوي هاي افراطي اهل سنت ساکن زاهدان مي باشد که برخي با نام مستعار و گاهي با نام واقعي به صورت پنهاني توزيع مي شود در حاليکه چند روز از آغاز ماه مبارک رمضان مي گذرد برخي گروه هاي وهابي از قبل ساماندهي شده با حضور در مساجد مختلف در زاهدان دست به تبليغ عقايد وهابيت مي زنند.
اين گروه ها که هدف اصلي خود را براي جذب جوانان مستعد قرار داده اند، ضمن تبليغ عقايد وهابيت برخي کتابها که در آن به صراحت به عقايد شيعه اهانت شده است را به صورت رايگان در ميان آنها توزيع مي کنند.
اين کتاب ها که در پاکستان چاپ شده است و به صورت غيرقانوني نيز وارد ايران شده، نوشته برخي از مولوي هاي افراطي اهل سنت ساکن زاهدان مي باشد که برخي با نام مستعار و گاهي با نام واقعي به صورت پنهاني توزيع مي شود.
عمده محور فعاليت هاي اين گروه نيز القاي اين مطلب مي باشد که وحدت شيعه و سني غير ممکن مي باشد زيرا وحدت يک مسلمان با يک مشرک ممکن نمي باشد .
نکته جالبتر انکه اين گروه ها حتي در جلسات خود عنوان مي کنند که براي مردم سوريه بيشتر از ديگر کشورهاي خاورميانه دعا کنيد زيرا در آنجا اقليت علوي دارد اکثريت سني را قتل و عام مي کنند.
اين گروه هاي وهابي حتي عنوان مي کنند که براي انتخاب نام فرزند نيز از برخي اسامي خاص که بيشتر مورد توجه اين فرقه مي باشد، استفاده کنند.

منبع : زاهدان پرس

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن