سريال الا رسول الله در مقابل سريال موهن

پس از اعتراضات وسيع به سريال «معاويه و حسن و حسين» كانون بازيگران مصر اعلام كردند در سريالي راديويي با عنوان «الا رسول الله» حقايق مسئله شهادت دو سبط نبي مكرم اسلام امام حسن و امام حسين عليهما السلام را ارائه مي‌دهند.
اشرف عبدالغفور مسئول اين كانون با اشاره به اين سريال راديويي اعلام كرد: اين سريال در پاسخ به سريال «معاويه و حسن و حسين» كار خواهد شد.
وي افزود: اين سريال شامل راي و موضع الازهر به عنوان مهمترين مرجع اسلامي در اهل سنت است كه بايد مورد احترام قرار گيرد و نبايد به فتاواي خارج از اين الازهر مراجعه كرد.
عبدالغفور تاكيد كرد: مصر و مردم مصر داراي طبيعتي خاص هستند و حب اهل‌بيت(عليهما السلام) در ميان آنان از دوست داشتن چيزهاي ديگر متفاوت است.
بنابر اين گزارش در اين سريال راديويي كه نوشته فتحي الابياري و به كارگرداني رضا سليمان خواهد بود، اشرف عبدالغفور، وجدي العربي، محمد وفيق، مديحة حمدى، و حسين ابراهيم بازي خواهند كرد.
بنابر اعلام سازندگان اين سريال راديويي كه توسط شبكه «برنامه‌هاي عام» پخش خواهد شد، به زندگي پيامبر اكرم(صلي الله عليه و آله) و غزوات آن حضرت خواهد پرداخت و در طول ۳۰ قسمت به خلفاي راشدين و نحوه شهادت امام حسن و امام حسين عليهما السلام خواهد پرداخت.

منبع : پايگاه خبري «ميدل ايست آنلاين»

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن