چهره های شیعی با وزیر آموزش و پرورش سعودی دیدار کردند.

اخبار : چهره های شیعی با وزیر آموزش و پرورش سعودی دیدار کردند .

پایگاه خبری الراصد وابسته به شیعیان عربستان سعودی در خبری از دیدار تعدادی از چهره های سرشناس شیعیان این کشور با وزیر آموزش و پرورش سعودی خبر داد.
در این خبر آمده: شیخ "حسن صفار" چهره سرشناس شیعیان عربستان به همراه "توفیق السیف"، "جعفر الشایب"، "کمال المزعل"، "ماجد عبدالعال" و "مهدی احمد شنر" دیگر چهره های شیعی سعودی با شاهزاده "سلمان بن عبدالعزیز آل سعود" وزیر آموزش و پرورش این کشور دیدار و گفتگو کردند.
گفتنی است این دیدار که روز یکشنبه گذشته در حالی انجام شد که همه این چهره های شیعی از مناطق شیعه نشین در شرق عربستان بودند و سفری دو روزه به ریاض پایتخت این کشور انجام دادند.
در همین حال پایگاه شخصی شیخ "حسن الصفار" اعلام کرد که وی روز دوشنبه نیز با آقای وزیر دیدار کرد و بازگشتش به عربستان پس از انجام سفر خارج از کشور برای درمان را خوش آمد گفت.
شایان ذکر است اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد موضوعات مطرح شده در این دیدار منتشر نشده اما به نظر می رسد موضوع اخراج معلم شیعی به دلیل آموزش نماز و نیز تجاوز جنسی یک معلم وهابی به دانش آموزش شیعی که هر دو حادثه هفته گذشته در مناطق شیعی این کشور رخ داد، نیز از موضوعات اصلی و محوری در مذاکرات انجام شده میان طرفین بوده است.

1389/10/18 10:26 AM - ابنا

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن