شکنجه شيعيان در بحرين

حجة الإسلام و المسلمين شيخ «ميرزا محروس» از روحانيون شيعي در بحرين است که با سخنراني هاي خود عليه رژيم حاکم در بحرين، خشم مقامات اين کشور را برانگيخته است. وي نيز چند هفته پيش به طور شبانه بازداشت و به محل نامعلومي انتقال داده شد.
به گزارش شيعه آنلاين، به رغم سانسور کامل خبري حاکم بر فضاي رسانه اي بحرين، اما از طريق راه و روش هاي مختلف اخبار زندانيان سياسي شيعه در بحرين که اين روزها زير شديد ترين و وحشيانه ترين شکنجه هاي ضد انساني نيروهاي امنيتي دولت بحرين قرار دارند، منتشر مي شود.
جديدترين عکس منتشر شده در اين باره گوياي وضعيت موجود در بحرين است. اين تصوير مربوط به «نبيل رجب» و «عبدالهادي خواجه» دو تن از شيعيان فعال در زمينه دفاع از حقوق بشر است. اين دو فعال شيعي چند هفته پيش توسط نيروهاي امنيتي بحرين بازداشت شده و با استفاده از باتوم و کابل هاي برقي مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفته اند.
از سوي ديگر اخبار رسيده از منامه پايتخت بحرين حاکي از آن است که «عبدالجليل سنکيس» رئيس "جنبش حق در بحرين" نيز دو روز پيش به دليل مورد شکنجه شديد قرار گرفتن، پرده گوش خود را از دست داده و در وضعيت جسمي نامناسبي قرار دارد.
در همين حال دکتر «محمد سعيد» ديگر فعال سياسي شيعي که عضو مرکز دفاع از حقوق بشر در اين کشور است نيز بر اثر شکنجه شديد، پرده يکي از گوش هاي خود را از دست داده و ديگر قادر به شنيدن نيست. گفته مي شود قفسه سينه وي نيز به شدت مورد ضرب قرار گرفته به طوري که تنفس براي وي راحت نيست.
اما حجة الإسلام و المسلمين شيخ «ميرزا محروس» از روحانيون شيعي در بحرين است که با سخنراني هاي خود عليه رژيم حاکم در بحرين، خشم مقامات اين کشور را برانگيخته است. وي نيز چند هفته پيش به طور شبانه بازداشت و به محل نامعلومي انتقال داده شد. او نيز مورد بدترين شکنجه ها قرار گرفت که بر اثر آن نيروهاي امنيتي وي را به بيمارستان نظامي وابسته به ارتش بحرين انتقال دادند و در حال حاضر در آنجا بستري است.

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن