نشانه اي ديگر از دشمني آل خلیفه با خاندان رسالت

به گزاش  ابنا ، راشد بن عبدالله آل‏ خليفه با بيان اينکه برگزاري هرگونه عزاي اهل‏بيت(ع) در حسينيه‏ ها و مساجد ممنوع است، گفت: از اين پس شيعيان حق برگزاري چنين مراسمي حتي در خانه‏ ا را نيز ندارند!
راشد آل‏ خليفه در ادامه با بيان اينکه هرکس اقدام به برگزاري مراسم عزاي خاندان رسول اکرم(ص) در خانه‏ اش کند، مجازات خواهد شد، گفت: احکام اقدام‏ کنندگان به برگزاري مجالس حسيني(ع) در خانه‏ ها، زندان و اخذ غرامت مالي از آنها خواهد بود.
وزير کشور بحرين همچنين گفته است که تعداد مساجد و حسينيه‏ هاي مورد نياز کشور بايد براساس پراکندگي جغرافيايي جمعيت هر منطقه تعريف و مشخص شود تا به ميزان مورد نياز مسجد و حسينيه در بحرين داشته باشيم!
به اين ترتيب به دستور خاندان خليفه، هر کس که قصد تأسيس و ياساخت مسجد و حسينيه‏ اي در بحرين را داشته باشد و يا حتي بخواهد کاربري منزل خود را ـ ولو در مدت کوتاهي مانند محرم يا ايام فاطميه ـ به ماتم‏ سراي اهل‏بيت(ع) تبديل کند، بايد حتما پيشتر از سازمان‏ هاي مربوطه مجوز دريافت کند!
لازم به ذکر است به دستور پادشاهان بحرين و عربستان، "پنجمين" مسجد شيعيان بحرين نيز تخريب شد که در آن علاوه بر آنکه به بيوت‏ الله بي‏ احترامي شد، حرمت قرآن‏ها و ديگر کتب مقدس موجود در اين مساجد نيز از بين رفت.
منبع: سایت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن