کشته و زخمي شدن چهار تروريست شيعه‏ کش در پاکستان

به گزارش خبرگزاري اهل‏بيت(ع) ـ ابنا ـ چهار تروريست شيعه‏ کش در حين ساختن بمب در منزلي در شهر اورنگي، در اثر انفجار تعدادي از اين بمب‏ها، کشته و زخمي شدند.
در يک منزل مسکوني در اورنگي کراچي، پنچ بمب منفجر شدند که در اثر آن دو نفر کشته و دو تن ديگر زخمي شدند. به گفته پليس کراچي پاکستان، در اين خانه بمب‏ هاي دست‏ساز توسط تروريست‏هاي وابسته به طالبان پاکستان ساخته مي‏شده است.
به گفته منابع آگاه از پاکستان، دو مجروح تحت تدابير شديد امنيتي به بيمارستان جناح انتقال يافتند. پليس نيز اعلام کرده اين تروريست‏ها را مورد بازجويي قرار گرفته است. گفته مي‏شود نام مجروحان اسماعيل و صدرالدين است. همچنين دو نفر ديگر به نام‏هاي "الله‏داوود" و "حافظ‏الله" در همين رابطه دستگير شدند. پليس اطلاعات ديگري را درباره اهداف بعدي اين تروريست‏ها و علت ساخت بمب‏ها منتشر نکرده است.
طالبان پاکستان که به تکفيري‏ها مشهورند، با همکاري و هماهنگي القاعده از يک سو و سرويس‏هاي جاسوسي و اطلاعاتي آمريکا و کشورهاي غربي از سوي ديگر، با کشتار شيعيان و غيرشيعيان بي‏گناه و غيرنظامي سعي در ناامن جلوه دادن پاکستان دارند تا از اين طريق خوش‏خدمتي خود را به اربابان خارجي‏شان به اثبات برسانند. متأسفانه دولت‏هاي فاسد حاکم در منطقه نيز در موارد بسياري خصوصا در زمينه عدم دخالت در هنگام حمله تروريست‏ها به روستاها و قبايل شيعي، با طالبان همکاري مي‏کنند!

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن