چهره سرشناس وهابي :کار شيعيان رافضي و شرور را يکسره کنيد !!!

به گزارش شيعه آنلاين، شيخ "يوسف الأحمد" چهره سرشناس وهابيت در عربستان سعودي طي اظهاراتي نوع تعامل و برخورد شيخ "حمد بن عيسي آل خليف" پادشاه بحرين و رژيم اين کشور با شيعيان بحريني که اکثريت قيام کنندگان و معترضان در ميدان اللولوء بحرين را تشکيل مي دهد، مورد انتقاد قرار داد.
اين چهره سرشناس وهابي که از افراطيون سعودي به شمار مي رود در حالي که با شبکه ماهواره اي وهابيون "وصال" گفتگو مي کرد، خطاب به پادشاه بحرين گفت: بنده نسبت به روش و نوع برخورد و تعامل "غير قاطع" شما با تظاهر کنندگان رافضي (شيعي) که همه آنها شرور هستند انتقاد دارم.
"يوسف الأحمد" که چندي پيش با صدور فتوايي در مورد حرام بودن کار کردن زنان به عنوان فروشنده، جنجالي رسانه اي در عربستان سعودي به وجود آورد و حتي اعتراض "ملک عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود" پادشاه عربستان را برانگيخت، در ادامه افزود: شما بايد به صورت "قاطع" با آنان برخورد کرده و کار آنها را يکسره کنيد.
اين وهابي عالم نما همچنين گفت: حوادث و جريان هاي چند هفته اخير در بحرين نشان داد که اکثريت شيعيان از اشرار هستند و فايده اي براي کشور بحرين ندارند لذا همگان بايد دست در دست يکديگر بدهند و در مقابل تحرکات آنان در بحرين بايستند.

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن