دستگيري عضو برجسته فرقه ضاله بهائيت

به گزارش جوان آنلاين، يکي از روش هاي تبليغاتي فرقه ضاله بهائيت که از سوي بيت العدل همواره به آن تاکيد مي گردد ترويج اباحي‌گري، موسيقي، بي‌بندوباري و اختلاط ميان زن و مرد براي جذب افراد است.
فرقه ضاله بهائيت از دو روش مستقيم و غير مستقيم براي تبليغ خود استفاده مي‌کند، روش‌هاي تبشيري و تخريبي از روش‌هاي مستقيم تبليغ بهائيت است، چاپ کتاب و جزوه، طرح شعارهاي جذاب، انتشار زندگي رهبران و تاريخچه بهاييت نيز از روش هاي تبشيري بهائيان است.
در روش تخريبي با ايجاد پرسش و طرح شبهات ذهن مسلمانان و به ويژه شيعيان را مشغول مي‌کنند؛ همچنين تمسخر و توهين به شخصيت‌هاي بزرگ اسلامي و ديني از روش‌هاي تخريبي آنان مي‌باشد.
يکي از روش هاي تبليغاتي فرقه ضاله بهائيت که از سوي بيت العدل همواره به آن تاکيد مي گردد ترويج اباحي‌گري، موسيقي، بي‌بندوباري و اختلاط ميان زن و مرد براي جذب افراد است.
اين گزارش مي افزايد، چندي پيش در يکي از پلاژهاي ساحلي کشور عده اي بهائي با پوشش برگزاري اعياد منحوس رضوان خود اقدام به اعمال منافي عفت مي نمايند.
با گزارشهاي مردمي و اعلام نارضايتي مردم بومي محله ماموران امننيتي به محل مراجعه و پس از بررسي افراد حاضر در اين ميهماني را دستگير مي نمايند.
شايان ذکر است ليدر اين جمع (ب . ل) که قبل از انقلاب از نزديکان دربار پهلوي بوده است

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن