يک مولوي اهل سنت همسر حامله خود را آتش زد .

atash

يک مولوي حنفي مذهب ترکمن بنام (يازگلدي / ا) در روستاي تنگراه از تبابع گاليکش مينودشت استان گلستان روز شنبه 10 / 11 / 89 همسر خود را آتش زد.
منابع محلي ميگويند اين مولوي بداخلاق و خشن هميشه با همسر خود دعوا داشته است و تقريبا هر روز شاهد کتکاري و فحاشي مولوي خطاب به همسرش بودند که با وساطت همسايه هايشان موضوع خاتمه پيدا ميکرد.
همسايه علت غالب اين کتکاري و فحاشي ها را روابط زناشوئي ذکر کرده اند و ميگويند مولوي فردي است که علاقه زيادي به مسائل زناشوئي دارد وظاهرا اين خانم بعلت ضعف جسماني توانائي تمکين اين مولوي را که ظاهرا بيش از حد متعارف بوده است را نداشته و اين مسئله موجب تشديد عصبانيت و خشم مولوي ميشد تا حدي که او را به باد کتک ميگرفت .
شاهدان عيني که در همسايگي اين مولوي هستند ميگويند بارها شاهد بودند که اين مولوي همسرش را با چوب ميزد و فحاشي ميکرد و زن بيچاره التماس ميکرد و از شدت کتکهاي مولوي هذيان ميگفت.

به گزارش منابع محلي که در همسايگي اين مولوي زندگي ميکنند روز حادثه مردم متوجه جيغ همسر مولوي ميشوند و خيال ميکنند که طبق معمول او در حال کتک خوردن عادي است، اما بزودي متوجه ميشوند که زن در حال سوختن است و خطاب به مولوي ميگويد که چرا مرا آتش زدي و او هم ميگويد خودت، خودت را سوزاندي!!!!
تا بحال چندين بار مردم و اهالي و همسايگان اين مولوي پس اين واقعه چندين بار با او در گير شده اند و حتي درگيري فيزيکي داشته اند اما بجز فحاشي جوابي از او نگرفته اند.
لازم بذکر است اين خانم حامله بوده و در همان ساعات اوليه جنينش فوت ميکند اما خودش تا صبح امروز زنده بود و متاسفانه در بيمارستان سوانح سوختگي ساري فوت کرده است.

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن