411 : مقصود از مسيحيت صهيونيستى چيست ؟

موعود شناسی وپاسخ به شبهات – پیرامون علایم ظهور

((مسيحيت صهيونيستى))جريانى است سياسى ، اقتصادى ، فرهنگى و نظامى كه امروزه با تمام قدرت و با تكيه بر پيشگويى هاى آخرالزمان بر اريكه قدرت (در آمريكا و برخى كشورهاى غربى ) تكيه زده اند.
اين گروه با ادبياتى كينه توزانه و خصومتى آشكار با فرهنگ شيعى و مهدوى و با اعلام قريب الوقوع بودن ظهور حضرت مسيح عليه السلام در اورشليم سعى در بسيج تمامى قوا عليه كشورهاى اسلامى دارد تا به زعم خود همه زمينه هاى لازم براى ظهور مقدس را فراهم سازد و موانع بين راه را پيشاپيش از ميان بردارد.


((مسيحيت صهيونيستى))با مراجعه به منابع توراتى و ايمان به پيشگويى هاى كتب محرف يهوديان ، ظهور حضرت عيسى عليه السلام را مشروط به وقوع جنگى بزرگ ، عالم گير و هسته اى مى شناسند ، و مركز اين جنگ خانمان سوز راهم((منطقه آرماگدون))واقع در فلسطين اشغالى اعلام مى كنند. و حسب همين پيشگويى ها وقوع جنگ آرمگدون را هم مشروط به تشكيل اسرائيل بزرگ و تسلط يهوديان بر كل سرزمين فلسطين و حتى فراتر از آن يعنى سوريه و عراق معرفى مى كند.
پر واضح است كه آنان تمامى حلقه هاى اين زنجير را به هم متصل كرده اند و آخرين حلقه را هم رفع موانع فرا روى اسرائيل يعنى انهدام سرزمين هاى اسلامى و سركوب هر گونه حركت عدالت خواهانه مسلمين و شيعيان و به ويژه ايران اسلامى مى دانند. چنان كه حسب همين فرضيه وارد عراق شده و انديشه سلطه بر سوريه ، عربستان و ايران را در سر مى پرورانند ، و با تقويت تمام عيار اسرائيل مقدمات به اصطلاح جنگ مقدس را فراهم آورده اند.

منبع  : کتاب موعود شناسی و پاسخ به شبهات
نویسنده : علی اصغر رضوانی

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن