قذافي امام موسي صدر را پس از گفت ‌وگو درباره مذهب تشيع به شهادت رساند

نماينده شوراي انتقالي ليبي در قاهره تاکيد کرد، رژيم معمر قذافي ديکتاتور ليبي امام موسي صدر را پس از گفت و گويي درباره مذهب شيعه به شهادت رسانده است.
به گزارش العالم ، "عبدالمنعم الهوني" در گفت و گويي با روزنامه المصري اليوم از دليل مفقود شدن امام موسي صدر و همراهانش در جريان سفرش به ليبي پرده برداشت.
الهوني گفت: "در جريان سفر امام موسي صدر و همراهانش به ليبي، بين او و قذافي گفت و گويي پيش آمد؛ همان طور که مي دانيد قذافي مدعي آگاهي از همه امور سياسي و ديني است".
وي خاطرنشان کرد: "در اين ديدار قذافي به مذهب تشيع پرداخت و در آن تشکيک کرد؛ ولي پاسخ امام موسي صدر بسيار سخت بود، و او قذافي را به ناآگاهي از علوم دين اسلامي بصورت کلي، و همچنين ناآگاهي از مذهب شيعه و سني متهم کرد".
نماينده شوراي انتقالي ليبي در قاهره افزود: "پس از آن قذافي به امام موسي صدر دشنام داد؛ امام صدر نيز در مقابل قذافي را به خيانت و مزدوري متهم کرد".
الهوني در ادامه گفت: "پس از آن قذافي خواستار قتل امام موسي صدر و همراهانش شد؛ بعد از چند روز آنها در حضور قذافي و در اقدامي جنايتکارانه بصورتي کشته شدند که هيچ انساني نمي تواند آن را تصور کند".

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن