آماده باش نیروهای امنیتی عربستان برای مبارزه با مختار ثقفی!

mokhtar-6

آماده باش نیروهای امنیتی عربستان برای جلوگیری از تکثیر نسخه عربی سریال مختارنامه از روز شنبه آغاز شده است.
به گزارش «تابناک»، همان گونه که رسانه های عربی مانند الانوار 2 اعلام کرده اند، نیروهای امنیتی در عربستان سعودی، از روز شنبه همه موسسات تکثیر DVD در آن کشور را زیر نظر گرفته و منظم به گشت زنی پرداخته اند تا مانع از تکثیر انبوه قسمت نخست از نسخه عربی سریال مختارنامه شوند.  
بنا بر این گزارش، همزمان روابط عمومی شبکه بین المللی «آی فیلم» اعلام کرد:

ترافیک سایت www.ifilmtv.com از دیروز به بالاتر از ده برابر حجم بازدیدکنندگان روزهای عادی افزایش یافته است.
هم اکنون بخش نخست این سریال به زبان عربی از طریق نشانی http://shahed.ifilmtv.ir/component/k2/item/8 برای عموم علاقه مندان قابل مشاهده است.
این گزارش می افزاید: روز جمعه و شنبه، نخستین بخش عربی سریال «مختارنامه» از شبکه بین المللی «آی فیلم» روی ماهواره های عرب ست، نایل ست و هات برد پخش شده و بینندگان کشورهای گوناگون عربی، از روز شنبه، صدها پیام تشکر را برای وب سایت شبکه بین المللی فیلم و سریال عربی فرستاده اند.
ذکر این نکته لازم است که علت اصلی مخالفت برخی از وهابیان با این سریال، بیان جنایات یزید بن معاویه در شهادت امام حسین (ع) و به آتش کشیدن کعبه و حمله خونبار به مدینه منوره است.  
پیش از این، شبکه «العربیه» تلاش بسیاری کرده بود تا «عبدالله بن زبیر» را به عنوان صحابه پیامبر اکرم(ص) و یا یکی از اعضای عشره مبشره نزد اهل سنت، مطرح و از او حمایت کند، ولی بنا بر اسناد مسلم تاریخی، عبدالله بن زبیر نه از اعضای عشره مبشره و نه از اصحاب خاص حضرت رسول اکرم(ص ) به شمار می رود.
از سویی، بنا بر گزارش های دریافتی، با وجود تلاش ها و سرمایه گذاری های فراوان، گروه های تندروی وهابی هنوز نتوانسته اند اندیشمندان جهان اسلام را برای موضع گیری علیه این سریال تاریخی تحریک کنند.
گفتنی است، روابط عمومی شبکه بین المللی آی فیلم، همچنین برای تسهیل در ارتباط بین بینندگانش با کارگردان و تهیه کننده سریال مختارنامه، پست الکترونیکی با نشانی «این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید» درست کرده که مورد استقبال کم نظیر بینندگان نسخه عربی این سریال قرار گرفته است.

1389/10/29 1:49 PM - تابناک

توسط RSS یا ایمیل مطالب جدید را دریافت کنید. ایمیل:

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن